re11 bir günde anlayamazsınız.. yani ilginç bir şey.. büyğk kızımı 6 aylıkken uyumuyor diye doktora götürdük doktor d vit başladı.. burda okuyunca geçen hafta doktora sordum evet öyle bi etkisi var ama gündüz uykusunu açar o yüzden sabah veriyoruz dedi akşam daha iyi uyumasını sağlar dedi..ama çocuğun gündüz de uyuması lazım ki gündüz uyumazsa gece hiç uyumuyor.. ben bir süre vermiycem bakalım.. bu bir haftada gözlemim daha iyi uyuduğu