Merhaba bebeğim bugün 10 günlük oldu, ilk doğduğunda 3 saat odaya geç getirdiler oksijen alması gerekmiş ve orda iki defa biberonla mama vermişler. Sonrasında da sütüm sezeryandan dolayı az geliyordu mama ile destekledik, sarılığı yüksek çıktı hastanede yatarken mamaya devam etmemiz gerektiğini söylediler. Bu süreçte beni günde 2 veya 3 defa zorla tutuyordu emerken uyuduğu için uyuduktan sonra mama vererek besledik. Ekstra olarak sütümü sağıp biberonla verdim yeterki alsın diye. Ama artık beni tutmuyor oluşu beni çok üzüyor ağzını açıp aranıyor ama tutamıyor silikon uç denedim onu da tutamıyor başka ne yapabilirim lütfen yardım edin