Kızlar bebegim aylardir kabız aşırı sert kaka yapıyordu ve cok cok afedersiniz findık gibi yada ceviz gibi diyim çok fazla ıkınıyordu baya ugraştim kakası yumuşadı kakası baya ama eskisi kadar olmasada yine ıkınıyor ama dedigim gibi cok degil ve kaka yumuşak.sorum şu ki hiç ıkınmamasimı gerekiyor acaba.yani sizin bebekler nornalde ıkınmiyormu hiç.gerckten normalini unutmuşum bende.