Ceydaa35 Merhaba bende yeni kraft expo aldım ve bugün ilk kullanma şansım oldu arabayı çok beğendim hafifliği olsun sürüş kolaylığı olsun. Sadece alt bölümü dar pek bişe koyamazsınız diğer türlü araba güzel