4,5 yaşında kızım Pazartesi başladı öksürükle sonra burun akıntısı şuanda da devam ediyor, ateş eklendi birde salı aile hekimine çarşamba yani dünde çocuk doktoruna götürdüm ciğerlerde bişey yok üst solunum yolu enfeksiyonu deniyor ama niye uzuyor ilaçlar ne zaman etki edecek şuan aynı şeyleri yaşayan var mı ?