ipeknevamom Acilde dikloron iğne yapıldı doktor emzirmende sıkıntı yok dedi kızım 5 aylık Buraya baktığımda daha önce hep sağıp atanlar olmuş ne yapmalıyım kararsız kaldım saat geç olunca çocuk doktorunada soramadım
myavocado ipeknevamom doğum sonrası bana da diklaron iğne yapıldı ve emzirdim, kadın doğumcum ve ebeler emzirebilirsin sıkıntı yok demişti ben de pek sorgulamadım zaten yeni dogumdan çıkmıştım. Ama net bilgim de yok yanıltmak istemem
yagmure17 ipeknevamom doğumdan itibaren 15 gün boyunca vurundum emzirdim de Bebek için riskli gruba giren ilaçlardan değil
Bebekka34 Doğum yaptığımda Hastane çıkış günüm dahil 1 hafta her gün dikloron yaptırdım hiç süt sağıp atmadım öyle bir şey olsa doktorum uyarırdı