İyi akşamlar, ben adet oldum normalde 5 gün sürüyor ve 5.gün bir defa lekelenme görühorum o kadar. Bu gün adetimin 5. Günü ve öğlen leke gördüm, akşamda güsul aldım sabah oruç için. Amma şimdi yine lekelenmem oldu çok çok az. Bu durumda ne yapmam gerek güsulum boşa mı gitti😢