10 aylık kızım üç gündür grip sallıyorum ayağımda uyumuyor koynumda sarılarak uyuyor beşiğe koyduğum gibi kalkıyor geçer mi bu süreç başına gelen var mı bırakmıyor tuvalete gideyim bütün gece böyle uyumak istiyor bence gece uyurken düşer diye korkuyorum