Oğlum ,3 yaşında geç kaldınız diyebilirsiniz belki ama doğru zamanı ve onu üzmemek adına bu zamana kaldk kardeşi doğmuştu çünkü hep onu gösteriyordu bize istemiyordu kesinlikle neyse kısaca konuya geçmek gerekirse tuvalet eğitimimizde çişi başardık gibi ama 2 hafta oluyor kakayi bir türlü alistiramadim saklanıp altına yapiyor ve öyle anne kaka diye beni çağırıyor şimdi sorum şu kızlar nasıl bir yol izlemeliyim normal mi bu durum onuda çözemedim henüz ama sanki tutuyor gibi kakasi hep bir sert bilgisi olan yardım etsin yolsa benim hunileri takmama az kaldı 😵💫😃