Benimde 5 gün gecikti ağrılar şişlik var ama gelen giden yok. Hamile olma ihtimalim yok o yüzden teste bile gerek duymadım ama olamama stresi yaşıyorum. Mevsimsel geçişler ilaçlar etkiledi herhalde. Baş ağrısı çektiğimden ağrı kesici içtim baya iki haftadır.