tarcinlikurabiyee Kızlar bebeğim grip oldu üç gündür ateşkiydi beş saattir ateşi yok vücudu soğuk baya normalde sekizde uyurdu şimdi saat 10 uyumuyor annem zıbınla durmasın artık üstünü giydir diyor napmalıyım
myavocado tarcinlikurabiyee ateşi düşünce bence de zibinla tutmayın, normal her gün ne giyiyorsa o şekilde giydirin, ateşini yakıp edersiniz zaten