ikizmoms merhaba ben doğuştan aortdarlığı hastasıyım, anjiyo tam 3 kere oldum ama aynı zamanda ağır olduğundan benim darlık ben 40 günlük bebekken bypass oldum anjiyolardan önce, anjiyo yapılacaksa ilk adımda çok iyi inşallah ilerlemeden halledilir bundan sonrası sadece takipli ilerlenir, nasıl tespit edildi?