dlrdilara Kızlar dün göğsümde şişlik oluştu ve ateşlendim. Ateşim düşsün diye parol içtim ve dünden beri sütüm çok azaldı. Şişlik olmayan göğsümden de çok az süt geliyor bebeğim doymuyor. Benzer durum yaşayan var mı? Tekrar artmazsa diye korkmaya başladım
tugces09 dlrdilara sağıp baktığınızda mi az olduğunu gördünüz? Benimde başıma benzer olay gelmişti ateslendim parol içtim.. sağıp baktığımda çok az süt vardı tikanikliktan diye düşünmüştüm bebeğim emiyordu sıkıntı yoktu.. mastit olan memeyi bebeği ters tutuşla emzirirseniz iyi geliyor bilginiz olsun 🙏🏻
dlrdilara tugces09 evet hem sağıp baktığımda görüyorum hem de bebeğim emdikten sonra doymuyor ağlıyor normalde doyardı 🙃 çok teşekkür ederim deneyeyim
tugces09 dlrdilara ben sagdigimda süt çok az gelmişti açıkçası tikanikliktan diye düşündüm ben.. bebeğim emiyordu.. sıcak kompres duş falan iyi geliyor masaj yaparak ve ters tutusta emzirme de iyi geliyor 2.günde atlatmistim ben umarım sizinde gecer hemen🙏🏻🙏🏻