Merve-milan ben 1 yasında sallamayı bıraktım 15 aylıkkende emzirmeyi kestim 15. ayından beri deliksiz uyuyor destekli uyudugu icin uyanıyor sizin bebiş cunku sizsiz nasıl uyuycağını düşünemiyor desteği kesin kendi kendine uyuyabilir hem siz rahatlarsınız hemde uykuları bölünmemiş olur huysuzluğu hırcınlıgı azalır uykusunu alan bebek sakinliği diye bişey var çok gerçekkk