Mnli asafimkavun ben kullanıyorum sütte bekletiyorum puding gibi oluyor üstüne gronola mevsim meyvesi fıstık ezmesi mis çocuklara da yediriyorum yazın serin serin kahvaltı istemedimlerinde ya da öğle yemeği yerine
aylaa26 asafimkavun bir bardak suyun içine bir tatlı kasığı atıp 5 10 dk bekleyip sismesini sistikten sonra limon sıkıp içebilirsiniz ama benim öyle midemi bulandırıyor ben 2 3 kasık yoğurdun içine koyarak yiyorum genelde