aslinaz2 İyi akşamlar hanımlar. 1 ay 16 günlük bebişim var kabızlık ve gaz sorunu yaşıyor şuan bebelac gold kullanıyoruz maalesef sadece mama içiyor. Mamasını değiştirmeyi düşünüyorum sma comfort kullanan varmı aranızda gaz problemi yaptımı öğrenmek isterim
Bihterrr aslinaz2 ben sma comfortu 1 aylık olduğunda keşfettim inanılmaz gazlı bi bebekti kolik dediler ama sma comforttan sonra çok rahatladı. 5 buçuk aylık ve hala kullanıyorum. Ama Bi bebelac gold aldım ben de yarın onu deneyeceğim bakalım
mero_81 aslinaz2 kızım kolikti ve aşırı gaxlı bi bebekti optipro comfort hipp aptamil herşeyi denedim hepsindede felaket bi şekilde gaz kabız oldu tek iyi gelen bebelac golddu şimdi 11 aylık olcak yeni aptamile geçtim oda gazını kendi cıkarıyor diye optipro allahımmm eziyetti
aslinaz2 mero_81 benimde ilk kızımda aptamil kabız ve gaz yapmıştı bebelwc gold a geçmiştim. Bundada ilk doğdugu günden beri bebelac gold kullanıyorum ilk kızıma yaradı diye. Demekki her bebek aynı olmuyor inşallah iyi gelir bakalım.
sadecesenmelek aslinaz2 ben ilk hipp aldım doyuruculugu güzeldi sonra baya gaz problemi vardı mamayı değiştirdim bebelac gold aldım ama bnce iyi değil çünkü suda asla erimıyor ve nedense mamayı verir vermez hıc yememiş gibi oluyo çocuk. İlk oğlum da sma kullanmştm ama comfort olanı değil. Biraz önce yine sma aldım comfort olanı gaz için iyimiş öyle yazıyor yorumlarda inşallah memnun kalırım