ipek959 bazı iş yerleri süt iznini , saat olarak belli aya kadar toplu hesaplayıp günlük izin olarak kullandırıyor bu şekilde hesaplayıp düşüyorsa da ödemesini yapması gerekir ücretsiz sayamaz. Ki zaten sizin bilginiz olmadan bu şekilde de işleyemez . Şikayet edeceğinizi söyleyin , yasal hakkınızı kullandırmıyor kafasına göre böyle bişi olamaz