Yagmuricenkiiz Merhaba bebeğim erkek ve üç aylık. Molfix pişik yaptı, Sleepy kullandım o da çok sızdırdı. Prima aldım o da kaka sızdırıyor şimdi. Ben ne yapacağım? Bok çitilemekten bıktım
Ikrazumra19 Yagmuricenkiiz prima kullaniyorum 19 ay oldu hic sizdirma yasamadim kucuk geliyor olabilir mi bez
Kuzumveben Yagmuricenkiiz prima aktif bebek kullanıyorum öyle bi sorun yasamadim kac kg bebek kac no kullaniyorsunuz
AselimmmDurum Yagmuricenkiiz slepy bizde de sızdırma yaptı 16 günlük kızım bende çok kararsizim hangi bezi alsam diyorum
KcRaDnLeNr Kuzumveben yani benimde 3,5aylık prima kullanıyorum ve aynı sorunu yaşıyorum bez tertemizken bile ama benim bebeğimin sorunu cok gazlı ve gazla kaka yapıtıpı için fışırt diye belinden cıkıyo 😬
Cicekimftm Yagmuricenkiiz bezini bir numara büyük alın. Ve malesef bebekler kalasını gazlı yaptığı zaman hangi marka bez olursa olsun sızdırıyor. Mesela bebeğim 3 ay 17 günlük 7900 kiloydu 1 hafta önce molfix 5 numara bez kullanıyorum. İyice kavrıyor karnını belini. Öyle olduğu halde baze gazlı yapınca sızdırıyor
kokusudalin Evet kesinlikle numara ile alakalı zaten erkek bebege bir numara buyuk olmaliymis hep. Bizde kaka taşırıyorduk bezi buyuk aldim oyle düzeldi
Lilensa21 Yagmuricenkiiz evy baby al ben çok memnunum bebeğim dolduruyor ama hiç sızdırmıyor ekonomik üstelik.
Ewiue Yagmuricenkiiz sleppy kullanıyorum 8 aydır hicbir kotu yanını gormedim yan bariyerlerini kontrol ediyormusunuz bağlama esnasında cunku oralardan tasma yapıyor düzeltilmezse
Ikrazumra19 Yagmuricenkiiz kucuk gelebilir canim bende kizim 11 kilo 6 kullaniyprum mesela 7 kiloya 4 numara dene istersen