Kızlar yaklaşık 4 buçuk ay önce doğum yaptım 40ında spiral taktırdım 4 ayın içinde bi kere kanama gibi az geldi o oldu kesildi o da azdı daha doğru düzgün regl olmadım ve bugün inanılmaz karnım sancılanıyor ağrısı belime vuruyor resmen öyle bir ağrı acaba regl mi olacağım dedim daha birşey yok sütüm koruyor galiba ondan olamıyorum ağrının sebebi de regl olamamam olabilir mi ne yapayım sizce spiral kaymış olamaz demi ağrı sebebi😔