137r73i3 Kizlar bebegim 2 haftalik,dogum iznindeyim Sgk analik izni icin 21bintl ödeyecek,yarin alicam pttden Bu yarisi mi,tamami mi? 50 kusur diye biliyordum ama 21 yaziyor
smye1 137r73i3 evet yarısı oluyor. Önce 2ay için veriyorlar, sonrada diğer 2 ay tamamlanınca veriyorlar. Benim geçen yıl 28bindi 2aylık ücret. Sizin neden 21bin ? Çalışma şekliniz part time mı ?