supermananne Üç aylık ikizlerim çok oldular şükür devamlı süt çayı kimyon çayı yulaf vs yiyip içiyorum bestlak damla a dahil ne zamana kadar kullanacağım emzirme boyunca mı?
3kedili2bebekli supermananne ek gida ilerleyip 7. Ay gibi yemeye basladiklarinda sizde biraz kalabilirsiniz kendinizi ☺️
Duyulurum supermananne ikiz olunca durumlar değişiyor olabilir orasını bilmiyorum ama ne beslenmeme özen gösterdim ne de ek takviye aldım ama sütüm hep yeterliyydi, kilo alımları da olması gerektiği gibiydi. Sadece paketli gıdalardan uzak durdum.
supermananne 3kedili2bebekli biraz daha varmış zamanım ya aslında usandım yiyip içmelerden 😂hele su olayı gece gündüz aralıksız içiyorum 😅
3kedili2bebekli supermananne ya aslında ben 3. Aydan sonra salmistim zaten 24 saat emzirip sagdigim için azalma olmuyordu ama günde 1 fincan rezene kimyon ve 4 litre su iciyordum 😂
3kedili2bebekli supermananne ay Allah kolaylık versin ben 2 tanesiyle zor baş edip her fırsatta sagardim siz onlar uyusa buyuguyle ilgilenmek zorunda kalıyorsunuz kolay gelsin ☺️😂
supermananne Duyulurum ay inşallah benim de bir şey yapmama gerek kalmadan olur gider paketli gıdalar pek tüketmem