Merhaba bugün oğlumun aşısı oldugu için sağlık ocağına gittik. Hemşire boyu durmuş uzaması dedi 15 günde 1 cm almış diye ama doktorumuz hiç bir sıkıntı görmedi tabi ki kafama çok takıldı sinirlerim bozuldu her gittiğimizde bir şey buluyor can sıkacak normal değil mi arkadaslar her ay 5 cm uzamak mi zorunda bu çocuk? 😓 Bir de sağlık verilerinden gördüm de şimdi 18 gün önce doktorumuzun 80 cm olctugu boyu bugün 78 cm olcmus çocuk kisalmicagina göre agliyordu zor ölçtü demek ki yanlis ölçmüş