annekadin21 gokcemevaa sabahları annem yastıkta yatiryor. Aksamlari yatirmiyorum ben. Ama sanki yastıkta daha rahat gbi cocuk
birkadinbiranne gokcemevaa en az 18 aya kadar yastık önerilmiyor canım, omurga gelişiminde sıkıntı yaratabiliyormuş. Biz 15 aylığız özel bir yastık aldım ama daha kullanmaya başlamadım
gokcemevaa annekadin21 evet bende kontrolüm dahilinde yatırmaya çalışıyorum ama yastık istiyor. Yastıkta uykuya daha kolay geçiyor