Çocuklara nasıl etkinlik oynatabiliyorsunuz ya benimki 16 aylık bir sürü etkinlik kaydettim deniyorum hepsinide ama hiç birini yaptıramıyorum ya yiyor ya alıp savuruyor yada bozup dağıtıyor asla amacına uygun hiç bişey yapamıyoruz tek yaptığı kule dizme halka geçirme o kadar bide işte kovalamaca saklambaç o kadar başka hiç oyun oynatamıyorum siz napıyorsunuz ne yapmam lazım