Kızlar 50 günlük bir kızım var. Doğduğundan beri sürekli ağlayan bir bebek. Gazıdır, cadı saatidir tamam. Özellikle akşam 7de cadı saatimiz başlıyo bir daha 11e kadar zor uykuya dalıyo. Bütün bunlara tamam ama uyanık olduğu her zaman ağlıyo. Çok huzursuz mutsuz bir bebek sanki. Ikınması yok onlar geçti ama gece gündüz fark etmeksizin gözü açıkca ilk beş dakika sesi çıkmıyo maksimum 10 dakika. Sonra başlıyo ağlamaya. Bu durumu yaşayan var mı? Artık normal olmadığını düşünüyorum