Oglum 12 aylik olmak uzere bebelac gold 2 kullaniyorduk yeni kutuyu 3 aldim aslinda bundan dolayi olduğunu dusunmuyorum cunku cok kolay kabiz olan bi bebek oldum olasi. En ufak seyde kabiz olur acaba boyle bisey yasayan var mi sizlere sormak istedim.