milaber ben kullandım yağ oranı fazla olduğundan kusturdu biraz ağır bir mama bence , aptamil fazla şekerli gaz sorununu çok şiddetli geçirdik ama ne zamanki SMA ya geçtik çook rahatladı kilo aldı severek içti gaz ve kusma bitti üstelik içeriği en temiz palm yağıda yok değerlendirmenizi isterim