Anneler selam ben kartımı kaybettim ve kapattırdım sonrasında bana ceza geldi 2230 TL bende mecbur ödedim çünkü ben kartımı kaybettiğimi beyan etmeden önce kullanılmış kartım mecburen bu borcu ödedim . İlk seferinde adresime kadar gelmişti şimdi teslim almam gerektiği yazıyor bebeğim var küçük daha annem alsa oluyor mu bu durumu yaşayan var mı ?