Evin ısısı en yüksek 24-25 olursa daha iyi hatta o bile bebeklere göre yüksek ama üzerini ince bir şeyler örtmeye özen gösterin. Göğüs ve sırtını kontrol ederek üşüyüp üşümediğini anlayabilirsiniz. Bebekler genelde çok sıcağı sevmiyorlar. Çok kalın şeyler giydirmeyin derim. 😇