bloommom Hayallerhayatolsa ilk bahar olurdu en mutsuz olduğum zamanlarda bile neşesiyle gülüşüyle günümü aydınlatır
Hayallerhayatolsa bloommom bizdede tam tersi en mutlymoldgum zamanda üzülmem için olay yaratır Maşşlah size demekki iyilerde varmış
ellerimt0mbikt0mbik Hayallerhayatolsa Benim eşim ,bahar ve yaz .Neşeli,esprili ,tatlı biri. Kocam❤️ben 😅
nayirnolamaz06 Hayallerhayatolsa kış 🤣soğuk herkeze kolay kolay ısınmaz konuşmaz sevdiği insana da yaz olur sevgisiyle yakıp kavurur 😍
Tatlican Hayallerhayatolsa Benimkisi kesinlikle ilk bahar bazen günlük güneşlik çiçekler açar.Bazende bianda ilk bahar yağmuru gibidir eser gürler şimşekli😃
aura_meselesi_bu_sekerim Hayallerhayatolsa ilkbahar olurdu O gorevden gelince evimiz bahar bahce oluyor 🥲