eslemomss Bebeğim 13 aylık sürekli hareketli mızmız uyuyana kadar canım çıkıyor gündüz uykuları kısa gece uykularındanda sıksık uyanıyor uykudan bir şey anlamıyorum resmen napabilirim neden böyle çok yoruluyorum ve tek bakıyorum çevremde kimse yok hep evdeyiz
deleted20517 eslemomss diş dönemi o aylar ondan kaynaklı uyaniyordur birde ayakta sallamayi keserseniz rahat edersiniz
bisenakillisinzaten eslemomss kızım da 14 aylık bu aralar mızmız tepemden inmez Bizim de gündüz uykularımız çok kısa gecede bazen güzel uyur bazen de sürekli kalkar 😵💫
ZeydsMom eslemomss ben gunduzler yaninda yatiyorum oyle uyur yoksa uyumaz zaten. Gece de uyandikca babasi bakar. Gunduz bende gece onda. Esiniz evde degilmi?
eslemomss Sadece bacağımda salladığımda uyuyan bir bebek dizlerim tutmuyor artık bi süre sonra ağrı yapıyor yürürken bile sıkıntı yaşatıyor bana
eslemomss Kahvaltı hazırlarım bacağıma tutunur iş yaptırmaz oyuncaklarıyla oynasın diye evin içine bırakırım çok çabuk sıkılıyor hemen bana sarıyor bende oynuyorum onunla tabi ama bi kahve bile içmeye zamanım olmuyor kendime bile bakacak 5 dakikam yok saçım başım almış başını götürüyor çok bakımsız oldum
likeli eslemomss bu aylarda atak var 1 yaş atağı ondan olabilir. Gece sık uyanma diş sıkıntısından olabilir. Bir de bu dönemde gündüz uykularını yeniden düzenlemeniz gerekiyor olabilir. Benim kızım 13 aylıkken arada gündüz tek uyku yapmaya başladı mesela. 14. Ayda tamamen tek uykuya geçti. Henüz yürümüyorsa o yüzden de size sargın olabilir. Yürüyünce biraz bağımsızlaşıyorlar. Ben mutfakta rahat iş yapabilmek için öğrenme kulesi kullanıyorum. Birlikte yapıyoruz işleri mecburen. Destekle ayakta durabiliyorsa siz de deneyebilirsiniz belki.
eslemomss deleted20517 evet üst dişi bugün yarın patlar o yüzden mi acaba, çünkü öncelerde bu kadar değildi mızmızlığı
deleted20517 eslemomss ondan kaynaklıdır her dişte aynı agrilar olmuyor malesef,azı dişleri mesela çok sancılı geçiyor elinizden geldiğince damaklarini rahatlatin karanfil yağını öneririm kızıma diş doneminde hep kullandım rahat geçirdi
eslemomss bisenakillisinzaten tepemden inmez lafın vücut bulmuş hali😅😅 sabahları uyanıyorum bakıyorum ki totosu yüzümün üzerinde kafamın üstüne oturup öyle oynuyor
eslemomss ZeydsMom gündüz bende onunla uyusam herhalde evi çöp götürür, eşim çalışıyor yeri geliyor geceleri de çalışıyor full ben bakıyorum evde olsa bile
etkafa eslemomss aynen öyle gerçekten 15 aydan sonra biraz daha rahatlamıyor ama ben öyle oldum açıkçası
eslemomss likeli bazen tek uyku yapıyor o gün çok sıkıntısız geçiyor, diş çıkarıyor dediğiniz gibi o yüzden de olabilir, kanepelerin önünden tutunup yürüyor kendini bırakıp evin içine doğru yürümeye çalışıyor 3-5 adımdan sonra düşüyor
likeli eslemomss o yürüme çalışması döneminde benim kızım da sürekli bacaklarıma sarılıyodu çekiştiriyodu. Yürüyünce çok rahatladım ben darısı başınıza
ZeydsMom eslemomss sen de evde yoruluyorsun. Valla bebek bakmak calismaktan daha cok yoruyor insani. Biraz anlayis gosterse keske.