humeyraaaaaaa Oğlum 80 günlük 3 gün önce sünnet oldu her şey çok iyiydi bugün 3. Gün yumurtalığının üst kısmında tek tarafında böyle yeşerme olmuş morarma gibi böyle bir şey yaşayan var mı?
cansu2600 humeyraaaaaaa Evet uyusmasi için iğne yapiyolar sonra uyusup uyusmadigini kontrol etmek için bı daha iğne batiriyolar 😭
balyanakannesi_ humeyraaaaaaa çok normal canım en geç bir haftaya geçer. Benim oğlumun da olmuştu sünnetinde yanındaydım gördüğüm için iğnenin oraya yapıldığını dert etmedim. Sonrasında doktoru da msj attı morarma normal diye
edakuzi Uyuşturmak için iğne vuruyorlar. O morluk ondan dolayı oluşuyor. Bir süre kalıyor endişelenecek bir şey değil. 😇
humeyraaaaaaa edakuzi yaa oradan mı yapıyorlar iğneyi?İnşallah öyledir çok teşekkür ederim aşırı tedirgin olmuştum
edakuzi humeyraaaaaaa evet biz yanındaydık bebeğimin. Birkaç farklı noktaya iğneyle vuruyorlar iyice uyuşsun diye maalesef 😞