Bugün kanal tedavisi yaptırdım kızlar röntgene gönderdi ama 2 çocuğum var arabada durmamışlar çektiremedim röntgen eve geldik artık sonra beni aradılar röntgen daha oncede cektirmemissiniz 2 sefer olduğu için doktor tedavi etmeyecek sizi dedi sorum şu sadece o doktormu digerleride dahilmi ki kafam allak bullak oldu ya