Merhaba, sorunsuz ve kolayca atlattigimiz için yazmak istedim. Geçen ay sünnet oldu oğlum 3.5 aylıktı. Yusuf Bal a yaptırdik çokta memnun kaldık. Kendisi sünnet esnasında ve sonrasında da çok ilgiliydi. Ben biraz heyecanlı olduğum için bir kaç mesaj attım kendisine her defasında hemen döndü tane tane anlattı. Düşünenlere öneririm.