Hanımlar başlıkta belirttiğim üzere 14 aylık oğlum var henüz yürümüyor. 11 aylıkken emeklemeye başladı. Sanırım emeklemek kolayına geliyor. Dizlerinin üstünde kalkıyor öyle tutunuyor. Bazen ayaklarını ittirerek poposunu yukarı kadırıyor çabalıyor ama sonuçsuz çabalar😅 Azcık da tombul ve uzun bir bebiş. Bunun etkisi var mıdır bilemiyorum. Cesaretlensin diye kendim destekliyorum. Koltuğa tutunuyor basıyor tutunuyor ama hemen salıyor kendini. Rabbim daha o kuvveti vermemiş gibi😬 Kafaya takan, zorlayan bir anne değilim. Sadece tatlış tatlış yürümesini istiyorum😍 Örümcek hiç kullanmadım ve kullanmayı da düşünmüyorum. Sizce akışına mı bırakayım yoksa bir öneriniz var mı tecrübeli anneler?