Kızlar yeni doğanda sarılık değeri 17 olup fetoterapi alıp daha tekrarlamayan varmı bizde kan uyuşmazlığı var bebeğim 37+6 da doğdu sarılık değeri 16-17 değişiyo pazartesi günü 16 küsürdü hastaneye yattık mavi ışık aldık 10 s düşmüştü bugün kontrolümüz vardı yine 16-7 ye çıkmış bu durumu yaşayan varmı yine yatış yaptık bugün ışık alıyoruz