Oğlum 2 ay önce düştü alnında çok derin açılma oldu 3 estetik dikiş atırırdık tavsiye üzerine Contractubex kullanmaya başladim sabah akşm sürüyorum. Kullanıpta faydasini gören anneler varmıdır acaba. Allah beterinden korusun iz kalıcak diye üzülüyorum çok belirgin yerde