poyrazsena doğuma kadar çok kilo alan biri olarak söylüyorum ki benim kızım sadece 4 ay emdi o emzirme dönemin se hiö diyet yapmadım ama bol aşırı bol su tükettim 4 ay içinde inanılmaz kilo kaybım oldu emzirme dönemi kesildiğin de haliyle kalan kilolarım oldu onu da diyet eşliğin de verdim