Slm kızlar. Size sorum olacak. 11aylık bebegim eskiden sattinde uyuyup saatında kalkıyordu şimdide uyumuyor uyusada yarımsaat uyuyor hasta oldu burnu akıyo salya akıyo. Ökdürük. Şimdide kendine uygun saat ayarladı o saatte yatıyo iki gündür ben yatırırsam yarım saat uyuyor başkaları yatırırsa 2/3saat yatıyor bı arada kayınvalıdemgılle kalıyorum napacam yardım edin nasıl eskisigibi uykusunu ayarlıcam. Başkasının uyutmasınıda istemiyom ki onlarda uyutmak istemiyo bizim mi çocugumuz bizim içinmi dogurdun vs yardım. Sizinkiler nasıl uyuyor nasıl uyutuyonuz