prenseselsa ben ve çocuklar tamamız daha esım bır vakıt ayırıp gıdemedı her daım böyle yapıyor bayrama 2 3 gün kala gıdesı gelır sonra bişey bulamadım der hayıflanır abuk sabuk şeylere bı ton para verır ondan sonra ben bunları beğenmiyorum der iş kıyafetı yapar😏🤦♀️kızıma pembe bluzlu askılı elbiselı 2lı takım şeklinde kıyafet aldım elbisesinin rengıne uygun spor ayakkabı aldım oğlum bu sene cool takılıcam dedı o grı ince bır kazak ve kot pantolon altınada kocaman bır ayakkabı aldı hıc hazzetmedım ayakkabısından ama 12 yasında olunca karısmak mümkün olmuyor bende kızımın elbısesıne yakın renk bır elbısem vardı daha hiç gıymedım onu gıyıcem ayakkabım zaten var elbiseme uygun bır tek beyaz ince kemer almam lazım onu da haftasonu artık.