sendrom58 Kızlar oglum tam 4 aylık olacak. İstanbulda oturuyoruz dogalgazı kapattım ev 24 derece. Ama aşırı terliyor kaç kez üst değiştirdim. Artık tek zıbınla dolandırsam üşütür hasta edermiyim
3kedili2bebekli sendrom58 24 derecede kısa kolly zıbın altina önce bir tayt falan giydirseniz yeterli bazı bebek sevmez sıcak
elizz_momm sendrom58 evin ısısı 22-24 arası olmalı üzerine uzun kollu bir zıbın ile geçirebilirsiniz altına da ince bir şey
bloommom sendrom58 benim oğlum da tam 4 aylık dün gece zıbını ter içinde kalmıştı bi kaç gündür böyle yoğun terleme yaşıyor altına bir tayt ve kısa kollu zıbınla uyutuyorum ben