helloandmom Kızlar merhaba 1aylık bebeğim var göbek deliğim aglayınca şişiyordu göbek fıtığı dediler doktora sorduk normal olabilir dedi ilk üç ay olabiliyormuş kendi kendine geçiyormuş geçmezse eğer cerrahi operasyon yaparız dedi başına gelen var mı