Sultanigde Hanımlar merhaba. Bebeğim tam 2 yaşında bugün aşıya götürdüm ve tesadüfen doktor kulaklarına bakıp kızarmış dedi ve antibiyotik verdi ama bebeğim gayet iyi gibi. İlacı kullanmak istemiyorum doğal neler yapabilirim tavsiye verirseniz çok sevinirim 🌸