Beme123 bende antepliyim ve ev işi çok olur doğru ama soğuk değiliz biz biraz kendi içimizde büyümeyi akraba bağlarında daha önem veririz sen yavuz eli tarafında oturuyormussun ben karatasta evin var ve 60.yılda anneanemgil oturuyor çok guzel biryer orda herkes iç içe bence yanlış düşünüyorsunuz