mmetehan şu mesajı ben yazsam bu kadar net yazamazdim bebeğim 5ay 10 günlük doğduğunda gaz şikayetlerimiz var kakası hep isaldi 2.5 aylıkken rota virüs kaptı 3 aylıkken hastaneye yattık 2 hafta 4 aylıkken kakada kan gelmeye başladı devam etti öyle azda değil baya baya kakası mukuslu köpüklü günde 4 5 kere kaka yapiyordu rota zamaninı soylemiyorum, neyse pisigi asla geçmiyor 4.5 aylıkken çok iyi bir doktora gittik sadece mukuslu kaka kilo vermemiş laktoz intöleransı var dedi sadece hazımsızlık yani relektaz verdi o bir tık düzeltti kan geçmedi geri gittik poposuna baktı poposu komple yara olmuş oraya iç kısma kremler verdi 10 gün kullandik yine geçmedi bu sırada ailede çocuk doktorumuz var oda doğduğundan beri herseyimizi soruyroduk o kesinlikle kan bağırsaklardan geliyor dedi bana güzelce anlattı 3 tıp alerji varmış birincisi sadece süte ( mukuslu kaka olurmuş ikincisi sadece süt ve süt ürünlerine ( süt peynir yoğurt tereyağı kefir ) mukuslu kaka kan ve deride döküntü bizimki üçüncü mukus kan döküntü kilo verişi ( süt ve süt ürünleri çapraz alerji yumurta ve etler tahin susam çikolata paketli gıdalar ve fırında pişmiş yemekler kek börekler) bizimki şuanda ikincisi baktık kan geçmiyor diyet yapmamı önerdi daha öncede demişti ama açıkçası çok dikkat etmemiştim 10 gündür çok dikkat ediyorum kaka bir tık düzeldi kan hiç olmadı pisiğıne bir defa krem sürüyorum geçen hafta bizdelerdi bana kızdı ek gıdaya çok geç kalmışın ne kadar geç başlarsan o kadar vücut karsı gelir alrjik olur hemen başla dedi ben başladım şuan daha rahat bebeğim sebze ve meyveleri haşlayarak veriyorum 2 ay diyet yapacağım sonra ben yoğurt yiyeceğim bebek rahatsız olmazsa kendi yiyecek kan mukus olmazsa bir hafta sonra başka birşey açılarak devam edeceğiz bu arada bebeğim çok güzel gelişiyordu rota olana kadar 2.5 aylıktı 6.900 kilosu vardı şuan 5. Ayda 7.600 hiç kilo almıyor benimde sutumun kalitesi düştü çünku bugün i mom latte aldım öneririm inşallah işe yarar benim yasadiklarım bu sekilde çok çok çaresizim dediğiniz gibi her gün yazsam yazacağım sadece araştırıyorum sunuda soyleyim ne olursa olsun en geç 2 yaşında geçiyormuş ama ne kadar erken tedavi olursa o kadar iyi gelişir düzelir Allah yardımcımız olsun aslında bende alerji doktoruma gidiyim diye düşünüyorum ama 6 aydan önce doğruluk payı dusukmus şimdilik birşeyler tattırmaya çalisiyorum sizinde bana önerileriniz varsa aćığım