aptallarsizii Bebee bizim şehirde de hava öyle ama hava durumuna baktım bu haftadan sonra kötüleşecek baya bayrama kadar bu yüzden kazak kot pantolon falan aldım
Bebee aptallarsizii Güle güle giysin 🌺 kızımın çok fazla yeni kıyafeti var olmadı onlardan giydiriririm