İki aylık bebeğim 2 haftadir bitmeyen balgamı var başta hastanelere götürdüm ilaç falan verdiler geçmedi en son pazartesi gece yatış yapıldı Özel hastanede sabahında yoğum bakima aldılar 3 gündür aynı balgam atması az önce gittim kafasından damar yolunu açmışlar ciğerleri temiz enfeksiyon yok ama bu balgamı niye var anlamıyorum ciğerim param parca kucağıma almayı okadar özledimki kokusunu lütfen dua edin ve aranızda böyle bi durum yaşayan oldumu yasadiysaniz nekadar sürede iyilesti