mombabe 6.aylık günde bir kere minicik yapıyor kaka, böyle taş gibi o da . Sebze tattırıyorum iyi oran da zeytinyağa koyuyorum o mu yaptı bilmiyorum mama değişimi de yaptık çünkü . Ne iyi gelir kötüleşmeden
devasl mombabe bizimki de ilk tadmlarda kabız oldu üç gün yapamadı bağırsakları düzene girdiği zaman geçiyor sıvı cok önemli zeytınyagıda kabızlığa ıyı gelmiyo yararlı ama kabızlık için değil sıcak suyla yıkayabılırsın masaj da iyi geliyor gliserin fitil vermişti Dr bize mümkün oldugunca az kullandım yınede dra gıtmelisiniz eger 3 yada 4 gun yapmadıysa özellikle kusma varsa
lceLady mombabe Sebze yapmaz da mama büyük ihtimall Deveci armut alin kabuklarini soyun suda haslayin ayni sekilde bı tane de kayisi haslayin ikisini blandirdan gecirin İster ikisini karistirip verin isterseniz ayri ayri ama kabızlığına iyi gelir ve su verin uzerine icebildigi kadar icsin su Lif icerikli yiyecekler kabiz yapmaz muhtemelen kullandiginiz mama ile alakali Ve birde yogurt buda kabiz yapabiliyor gozlemleyin derim