Merhaba hanımlar içimi dökmek istedim. Oğlum 17,5 aylık, 9. Ayından beri iştahsız persentil altında bir bebek. Türlü tarifler, oyunlar vs ne yaptıysam olmuyor. Emiyor aynı zamanda. Çoğu bebek iştahsız burada hep bu başlıkları okuyorum zaten ama benim artık sıkıntım, ağlama sebebim acaba diyorum annesi ben değil de başkası olsaydı ona daha iyi bakar mıydı, ben beceremiyorum galiba bu işi. Onun şanssızlığı ben miyim acaba. Başka anne olsaydı kilosu yerinde olur muydu, daha mı mutlu olurdu, en başta ek gıda geçerken mi hata yaptım, ben nerede yanlış yaptım hep bunu sorgulayarak inanın her gün ağlıyorum. Doktor kontrolleri yapılıyor bu arada demir eksikliği vardı 3 Aydır ilaç kullanıyoruz hani iştahsızlığının nedenini çok araştırdık tedavi ediyoruz. Konu benim devamlı kendimi sorgulamam 🥹🥹