nilaykara Anneler selam 👋 Bebeğim 3 ay 10 günlük . Birtek anne sütü veriyorum , 6.300 çıktı 62 cm de boyu var 52 cm doğmuştu . Mama veriyormusunuz sizde bebiş kiloları nasıl benim bebeğim erkek , dolaba süt saklayabiliyormusunuz?
nilaykara TwoboysOnemom Daha hiç mama vermedim doktorda gayet güzel gidiyor dedi önceden sadece dolaba süt atabiliyordum şimdi atamıyorum acaba diyorum sütüm mü azaldı
TwoboysOnemom nilaykara yok göğsünüz terbiye olmuştur ondan öyle azalma olsa çişli bez sayısından anlaşılır